våfflor!!

Idag har jag och mina brydz firat våffeldagen lite i efterskott.
Det bästa av allt; jag kunde göra sjukt goda våfflor på mina produkter! Blir alltid lika lycklig när det faktiskt smakar. Dessutom har dem kommit med en havreyoghurt vilket gör mig ännu gladare (som den matfantast man är).

Annars då?

Resurs dag med matteprov imorgon, känner mig ärligt talat rätt förberedd.
Skickat in loggar i projektarbetet och nu kvarstår lite svenskafix!
effektivitet mina vänner, effektivitet

Är så barnsligt taggad inför balen så det är sanslöst! Alla våra visioner om allting verkar gå vägen vilket gör hela grejen awesome!!!


Förövrigt så har denna dagen varit väldigt bra och det tackar jag nog mig själv och mina damer för.





- cargill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0