måndag

Oh happy day! Mina fina flickor har äntligen tagit sig hem från Teneriffa. Har varit så obeskrivligt tomt utan dem så det är en fröjd att dem är tillbaka.
Har precis avnjutit en god lunch på Roberts tillsammans med Elina. Därefter bar det hem för en kopp kaffe på trappan i det soliga vädert. Underbart.
Det är skönt att faktiskt få känna hur mycket glädje dem tillför i mitt liv. Jag tror denna veckan kommer bli rätt bra, trots omständigheterna.

Tänkte tillägna ett grattis till Annie som faktiskt tar sig in i 20års åldern idag! Massa grattis min skatt.

Nu tänkte jag fortsätta plugga lite medan humöret är okej. & nej, jag pluggade inte klart igår. Vem försökte jag lura?
Sämst skulle jag vilja kalla det!


 

- cargill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0