It's a beautiful day!

Äntligen sol och vårväder!!! Känns nästan okej att det kom lite snö härromdagen, sålänge våren är här för att stanna.
Dagens schema är inte speciellt avancerat. Trots trötthet och sjukt mör i kroppen så bär det av till hemstaden för 20års fest och därefter en helg med bara massa fina vänner! Känner på mig att kvällen kan bli ruskigt bra.

Annars då?

Insåg att jag för en gångs skull kände mig sugen på att skriva lite igen, hur länge det håller i sig är ju en annan fråga. Känns som att det finns tillräckligt många meningslösa svenskar som skriver om sina meningslösa liv här i blogg världen och nu fick dem en till! Känner mig som en i gänget.

anyway, jag borde göra mig iordning, städa av lägenheten och allt det där andra roliga man ser fram emot att göra på helgerna.







- cargill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0