förkyldning<3

Inte nog med att jag åkte på influensa för ca en månad sen så håller jag på att bli sjuk igen, precis som om det först nämnda inte skulle vara nog. Med den influensan kändes det som jag hade varit sjuk för ett helt år, men nejdå, vi drar på med en liten förkyldning också, för all del.

Har haft en fin helg hemma i Karlskrona. En 20års fest i lördags som slutade allt annat än dåligt och rotmos samt fläsklägg till middag igår (varit sjukt sugen på det alldeles för länge).
Idag ska jag äntligen får träffa Annie!!! Känns obeskrivligt bra. Känns som en liten bit av det som saknas kommer falla på plats ett tag framöver.

Jag tror inte jag har så mycket att tillägga, bortsett från att matteboken suger atm, stockholms blodbad har flyttat in i min livmoder och jag undrar vart solen tog vägen.


- cargill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0