fall for you

Sitter för tillfället och kollar språkkurser i Frankrike och kan inte förneka att jag är annat än grymt sugen på att dra ner i höst! Planerna för hösten existerar inte så varför inte? Nu när man ändå har plugg moodet någorlunda uppe!
Jag har alltid älskat Frankrike och franska av någon anledning. Tycker deras språk är så otroligt härligt. Vi får väl se vad som händer. Tanken att kunna relativt flytande franska om ett år gör mig väldigt exalterad!!


I fredags hade vi champagne, mousserat vin och whisky provning. Intressant hur olika lukter och smaker gör sig när man luktat eller smakat på det ena eller det andra. Kan ju inte påstå att whiskyn låg bland favoriterna, tror knappt den fanns med på favoritlistan över huvud taget! Rävgift skulle jag vilja kalla det för.
Intressant men inte speciellt givande i smakväg...blä

Söndagar är som tidigare nämnt gjord för alla de där sysslorna och måsten som man inte tar tag i i veckordagarna. Det är en typsik vara-hemma-göra-ingenting-ansträngande-dag-utanför-lägenheten. Väldigt konstig formulerad mening men whatever. You've got the point.
Så denna dagen ska jag lägga ner min själ i att verkligen plugga upp det som jag ligger efter med. Inga undantag! Därefter, eller i mellan, tänkte jag städa av lägenheten, ser ut som jerusalmes förstöring, typ.

 

 


So breathe in so deep, breathe me in
I'm yours to keep.
And hold onto your words, cause talk is cheap
And remember me tonight, when your asleep.
Don't make me change my mind



- cargill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0