dålig uppdatering, as usual

Är sämst på att hålla det här uppe! Men jag antar att man inte kan vara bäst på allting här i världen.

Plugget går inte framåt, snarare bakåt? Åtminstone när det gäller matten.
Har nog aldrig kännt mig såhär dålig i hela mitt liv, fy!

Min man har äntligen (sen cirkus en vecka tillbaka) anlänt hem efter en alldeles för lång resa.
Helt obeskrivligt underbart måste jag säga. 

Jag har knappt något att tillägga idag, händer inte speciellt mycket atm. Eller så gör det det, bara att jag glömmer det lika fort som jag gör det, typ.

Imorgon är det nationella och för tillfället skiter jag faktiskt i om jag är förberedd eller inte.
2cool4school.





- cargill



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0