Sushikock och middag.

Idag praktiserade vi bara i ca 1 ½ timme.. kändes sådär meningsfullt. Resten av dagen spenderades på Black Hawk College där vi fick kika på någon känd japansk kock. Eleverna var i full rulle med att göra sushi när vi kom dit. Vi hann dock inte se Japanen göra sushin men vi fick pröva att göra varsin åtminstone.

Efter att ha varit där åkte vi med en asskön mörkhyad (eftersom alla gått och blivit så nojiga över rasism och SD och allt detta så är det väl lika bra att skippa ordet neger sådär hur som) kvinna hem från Colleget. Hade verkligen en speciell accent och var hur go som helst.

När vi kom tillbaka så tog vi det lugnt och sedan drog vi med Robin ut till någon nice restaurang. Riktigt god mat! Jag tog ribs med BBQ sås och rostad potatis. Satt bättre än en smäck.

Jag har även fixat en tid till att fixa mitt hår idag! På tisdag ska det färgas igen, tack och lov. Har dock inte bestämt mig för om jag ska spara längd eller om jag ska klippa upp pagen igen? Jag vill ju ha rätt långt hår på studenten..  får se vad som händer med kalufsen!



Den japanska kocken



Ribsen! Och jag kan lova er att dem var precis lika goda som dem ser ut att vara..
Tror jag ska gnaga upp dem sista imorgon!



Redo för praktik, lika snygga som vanligt!



förresten, glömde jag säga att vi hade 30 grader här idag? tror jag gjorde det.

vi hade 30 grader här idag.



cargill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0