sämst

Känner att jag blivit ruskigt dålig på att uppdatera bloggen om vad som händer om dagarna! Antar att det är för att det inte händer speciellt mycket och för att jag är lat.

En del har hänt sen senast dock:

Vi har fått våra träningskort till det gigantiska träningscentret som är ca 3 våningar med precis allting! Jag antar att vi huvudsakligen kommer hålla oss till gymmet och simhallen men det är verkligen huuuge!
När vi skulle fixa själva kortet så var vi tvungna att ta en bild där till, klockan 9 på morgonen. Resten kan ni ju räkna ut själva. Jag ser ut som en arg gris, helt fruktansvärt.
Efternamnet verkade dem vilja ändra på också så här i Rockford heter jag numera Cargon! Fint!

Fredag och lördag var det praktik som vanligt. Lördagen var riktigt stressigt och vi hade fullsatt hela kvällen. Roligt och jobba när det händer lite istället för att bara slöa runt på lunchen.
Mitt i all stress lyckas jag både bränna mig själv och skära mig själv, inte riktigt förvånad.

Under våra lediga dagar gjorde vi ingenting förutom drog upp till affären. Men det är ju mer vanligt än ovanligt nu förtiden så antar att jag knappt behöver skriva det längre.

Handlade nödvändiga ingredienser och begav oss hemåt och gjorde pannkakor. Fruktansvärt gott och svenskt, såklart! När man inte kan besöka Sverige en snabbis får man ta Sverige till sig.

Igår fick jag håret fixat! La i en rödare ton i det mörka, ett par ljusa slingor. Jag behöll dock längden, klippte till pagen och klippte upp det lite grann. Är super nöjd!

Jag hade dock bestämt mig för att gå ut till frisörsalongen som ligger ungefär vid Pearl. Fick för mig att det var mycket kortare än vad det var. Var inte framme förrän 1 timme 20 min senare. Svettigt, ont i fötterna, trött, försenad framför allt. Det var rätt pinsamt! Men Brichi förstod när jag berättade om att jag hade gått vilse hit och dit. Dessa bostadsområderna är helt omöjliga.

Nog för idag eller åtminstone den här gången! Lite bilder, enjoy:



Pannkaksmiddag för två



Fint!



och sådär blev håret!


cargill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0