nothing special

Ny vecka, vilket innebär nya prakikdagar! Fortfarande smådrygt att man inte kommit in i det fullt ut, vill kunna prata fullt ut utan att haka sig ibland, vill kunna alla deras rutiner utan att behöva fråga stup i kvarten! Känner mig som en svans och totalt hjärndöd i mellan åt. Hoppas att det inte krävs speciellt lång tid till!

Idag har varit en lugn dag, som alla andra dagar. Jobbar lunch vilket innebär att det kanske droppar in en gäst varannan timme eller nått, vilket också innebär att det blir mest preppgöra. Inget mig emot så! Hade dock varit roligare att jobba när det är lite busy än bara stå och haka morötter & stuff dagarna i ända.
Det enda problemet är bara att om vi skulle cykla bort till restaurangen på eftermiddagen skulle vi inte komma hem på kvällen  eftersom dem inte har några gatulyktor vid bostadsområderna (där vår cykelväg är) vilket innebär att det är i princip omöjligt att cykla där. Vi får väl helt enkelt se om det löser sig!

Jag och Marie pratade om att starta våra nyttiga liv denna veckan, kan tala om att det inte direkt har gått framåt, så nu funtar vi på att börja nästa vecka ist, och sen lär det väl bli likadant igen! Hoppas dock att vi kan få våra träningskort snart så det känns lite mer värt att gå in för det.

Pratade eventuellt om att dra till Chicago i helgen. Hade varit sjukt fett. Får se hur det blir med den saken.

Ikväll har varit en lugn kväll, som alla andra. Jag och Marie har spelat lite alfapet, fast på engelska..gick inte speciellt bra! Annars hade det vi bänkat oss framför OTH, tvättat lite och jag har precis kommit upp ur ett bad!

Inget speciellt idag inte, men antar att man ska ha sånna dagar också.



Trötta och skabbiga efter en dag på praktiken! Och nej, jag har inte bytt praktik till telefonförsäljare, even if it seems so.

cargill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0