gym1

Igår var vi och käkade på en ställe som heter Andersons Garden. Det är en enorm trädgård (känner att jag alltid beskriver hur stort allting är här? ) som även har en restaurang i anslutning till  trädgården. Det roligaste av allt är att trädgården ägs utav svenskar men dem serverar asiatisk mat på restaurangen. Känns som dem var lite vilsna när dem mixade ihop det där.

Efter måltiden så drog vi till en mataffär för att handla lite sjuk-nödvändiga saker eftersom Marie gått och drabbats av Josef sjukan. Något virus som vandrar omkring på Josef som börjar sprida sig över till Pearl nu. Det är väl bara en tidsfråga till en annan får det.
Robin var gullig och köpte lite öl till mig eftersom jag har varit grymt sugen på öl ett tag nu. Uppskattades till tusen!

Idag steg vi upp i ottan, åtminstone jag, Andre och Elin. Vi drog till gymmet med Robin för att inviga våra träningskort, eller åtminstone jag som inte har varit där innan. Det var otroligt skönt att få röra lite på sig igen! Dock skrämmande hur otränad man faktiskt är. Men man måste väl börja någonstans i guess.

Nu har jag precis fått i mig lite frukost, snart dags för dusch och sen praktik!

Glömde tillägga att vi fick Ahlgrensbilar av John denna morgonen. Svenskt godis<3

Bilder är det fattigt med men det får ni leva med for now.


cargill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0