Day2

Gordagen bestod av att forsoka fa ett amerikansk korkort till mig, vilket inte gick igenom. Man var tvungen att vara bosatt i USA i minst ett halvar sa det gick som sagt inte. Men vi har forhoppningsvis hiitat en chaffor vid namn Adam som kommer kora oss ratt ofta. Han ar tydligen i samma older som oss och var valdigt exalterad over att fo traffa oss.

Efter att vi forsokte fixa korkortet drog jag och John (en aldre man som ar engagerad i hela denna resan) och at pa Stockholm Inn, en restaurang som ska servera svensk mat so som kottbullar, pannkakor, kroppkakor m.m. Kan beratta att pannkakorna smakade inte alls som vara svenska pannkakor dar hemma, men det kunde man ju nastan rakna ut.
Servitrisen vi hade blev helt lyrisk over att jag var fran Sverige och frogade vart jag kom ifran osvosv.

Efter det motte jag upp dem andra pa Pearl, resturangen vi ska praktisera pa, och dar traffade jag och Marie alla vi ska jobba med och de andra drog over till Josefs och traffade deras jobbpolare.

Efter att ha fott lite menyer osv sa drog vi hem och runt nio pa kvallen bestamde vi oss for att dra till donken for att se om det var likadant att kaka har som det var hemma, och det var det. Sa inget speciellt med det som man inte redan visste.

Nu ska vi strax go upp till Christina, Andre och Elin och sedan ta oss vidare mot nogon kockskola som ligger har i staden. Kommer nog bli ratt spannande. Senare under dagen ska vi hamta vara gymkort som dem har fixat ot oss, ratt nice.

Forresten so fick vi igang internet pa vora datorer igor, dock kopte vi fel adaptrar till kontaktuttagen vilket gor att vi inte kan ladda vara datorer och for tillfallet har dem inga batterier. So inga bilder forrens senare idag om vi hittar nogra andra adaptrar dvs.

See ya!

cargill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0