100903

Idag har vi varit på shoppingtur i något köpcenter som låg en liten bit bortifån där vi bor. Det var huge så vi hann inte springa igenom alla affärer tyvärr, men vi planerar att ta oss dit någon annan dag framöver.
Jag fyndade en kofta, ett linne, en väska och en plånbok under 500 lappen. Rätt nice. Vi var dessutom och käkade på något som hette Fryerz tror jag. Någon "restaurang" där dem bara serverade friterad mat i princop. Det var annolunda och inte speciellt gott. Kan ha och göra med att det var typ överöst med fett.

Efter ca 2h var vi tvungna att röra på oss eftersom Andre skulle börja jobba vid 2, så vi andra drog hem och cyklade upp till en liten livsmedelsaffär här i närheten för att handla lite smått&gott. Alla blir alltid otroligt förvånade när man cyklar eller går här, helt sick. Dem tutar och vinkar och har sig.

När vi var fädiga där drog vi oss hemåt och chillade. Åt donuts, godis och annat skit. Tur att vi har fått gymkort annars hade vi verkligen rullat fram när vi hade kommit hem!

Runt 7 kom Christina och hämtade upp oss och vi drog till den festivalen som äger rum i den äldre delen av Rockford. Det var inte mycket att hänga i julgranen dock. Så vi drog runt en snabbis, käkade och sen drog vi hem igen. Köra vilse lyckades vi med yttligare en gång! 10p.

Imorgon eller om det var på lördag skulle tydligen Adam Lambert och Billy Idol hit och uppträda. Får väl se om man har ork och lust att ta sig neråt!

Vi har även fått vårat schema för praktikplatserna nu framöver. Jag kommer börja jobba runt 2 varje dag och jobba fram till stängning, dvs runt 10-11 förmodligen. Söndagar och måndagar är vi lediga vilket är gitt! Känns skönt att varken börja för tidigt eller sluta försent. Kommer nog bli en soft praktik.




Marie och Elin i fullfart med shoppingen.




Fryerz friterade meny



Fynden för idag! Känner mig lite som dem där modebloggarna när jag lägger upp denna bilden :(



Jag&Marie vid bron över Rockfords River





Inte riktigt alla chipsen i påsen.




cargill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0