resfeber

Man märker verkligen att sommaren har dragit sin kos och att vardagen börjar krypa sig på här i Borgholm. På en handvändning kom alla turister och lika snabbt drog dem. Lika fort började sommarlovet och sommarjobbet och lika snabbt avslutades det.

Idag är det nästan exakt en vecka tills vi beger oss! Idag har jag packat ihop alla 1000 olika grejer man släpat med sig överallt. Och imorgon börjar hemresan mot Karlskrona.
Rockford har legat så långt borttom tiden att man på något sätt inte hunnit reagera över det, det är väl inte riktigt förrän nu då man börjat säga hejdå till både den ena och den andra som verkligheten tränger sig på. 

Jag tvivlar inte på att detta kommer bli något av det fetaste jag kommer göra i mitt liv, utan tvekan. Men just nu skrämmer det mig nått så djävulskt.



cargill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0